Bon dia Fighters!
Donades les altes temperatures dels darrers dies hem decidit mantenir el Team Training d'avui dijous 25/06 amb normalitat a dins de Training Park, pel que simplement haureu d'acudir al club com sempre per donar-li canya!
Que tingueu bon dijous!
Volver a Training Park Granollers