NORMATIVA ACCESO BEBIDAS

UDC Rochapea - Arrotxapea KKE 22 juin 2026 à 19:27

📢 Aviso a socios y socias

Recordamos que no está permitido acceder a las instalaciones con bebidas adquiridas fuera del club.Las bebidas que se consuman dentro de las instalaciones deberán ser adquiridas en el bar.

Agradecemos vuestra colaboración y comprensión. 🍹😊

 📢 Bazkideentzako oharra

Gogorarazten dizuegu ezin dela instalazioetan sartu klubetik kanpo erositako edariekin.Instalazioen barruan kontsumitzen diren edariak tabernan erosi beharko dira.

Eskerrik asko zuen laguntza eta ulermenagatik. 🍹😊

Volver a UDC Rochapea - Arrotxapea KKE